Companii

Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo: În ultimii ani se observă un interes mai accelerat pentru dezvoltarea de branduri puternice cu potenţial de expansiune internaţională. Avem nevoie şi de branduri româneşti de produs puternice, adică de export, care să susţină economia de mâine

Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo.

Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo.

Autor: Alexandra Matei

15.03.2023, 16:15 100

♦ Printre cele mai cunoscute proiecte ale agenţiei se numără rafinarea identităţii vizuale a BNR, a ASE, a Teilor şi a Alexandrion Group.

Dochiţa Zenoveiov, fonda­toarea agenţiei de branding Inoveo, spune că în ultimii ani s-a observat un interes tot mai mare la nivelul României pentru dezvoltarea de branduri puternice cu potenţial de expansiune internaţională.

Totodată, subliniază ea, astăzi România trăieşte prin Brâncuşi, Carpaţi, Hagi sau Dracula, branduri importante pentru ţară, însă are nevoie şi de branduri româneşti de produs puternice, adică de export, care să susţină economia de mâine.

„În România, deşi încă multe branduri româneşti se concentrează mai mult pe vânzări şi pe promovare, în ultimii ani se observă un interes mai accelerat în dezvoltarea de branduri puternice cu potenţial de expansiune internaţională. Un exemplu în acest sens ar fi Teilor, Envisia, Alexandrion Group, fără a ne limita la ele.“

„România trăieşte astăzi prin Brâncuşi, Carpaţi, Hagi sau Dracula şi e foarte bine. Dar avem nevoie şi de branduri româneşti de produs puternice, adică de export, care să susţină economia de mâine“, a spus pentru ZF Dochiţa Zenoveiov, brand innovator şi fondatoarea agenţiei de branding Inoveo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO