Companii

Emisiunea „Românii au talent“ a obţinut un record de audienţă al spoturilor publicitare

Emisiunea „Românii au talent“ a obţinut un record de audienţă al spoturilor publicitare
13.03.2011, 23:40 102

"Românii au talent",emisiune difuzată de Pro TV în fiecare vineri de la ora 20.30, aobţinut cifre impresionante în ceea ce priveşte spoturilepublicitare difuzate în timpul show-ului. Primele trei ediţii aleemisiunii au reuşit să livreze un număr de 2.221,9 GRP-uri dintotalul de 3.499,3, ceea ce înseamnă 63,5% din oferta pieţei depublicitate.

Conform GFK România, cifrele obţinute de Pro TV la nivelulpublicului comercial din mediul urban au fost de peste 7 ori maimari decât cele obţinute de Antena 1 în acelaşi interval orar,postul concurent ajungând la un număr de doar 301,9 GRP-uri, adică8,6% din oferta pieţei de publicitate. Şi la nivel de grup, CMEocupă primul loc, la mare distanţă de concurenţă.

În intervalul difuzării show-ului "Românii au talent", grupul CME alivrat pe parcursul celor trei ediţii ale show-ului un număr de2.419 GRP-uri, ceea ce înseamnă 69,1% din piaţa de publicitate.Cifrele obţinute sunt uriaşe, având în vedere că pe acelaşiinterval orar trusturile concurente (Intact, Dogan, Naţional,Prima, Realitatea şi TVR) la un loc nu au obţinut decât 24,9% dinpiaţa de publicitate.

În ceea ce priveşte punctele de rating, spoturile publicitaredifuzate în primele trei ediţii ale emisiunii "Românii au talent"au atins o medie de 15,2 puncte de rating, de aproape 6 ori maimult decât Antena 1, care a obţinut doar 2,7 puncte de rating.Vârful de audienţă a fost atins în cea de-a treia ediţie aemisiunii, când unul din spoturile publicitare difuzate de Pro TV aatins 27,1 puncte de rating.

Audienţa medieînregistrată de emisiunea "Românii au talent" difuzată vineri, 11martie, în intervalul 20.30 - 22.54, a fost pe publicul comercialdin mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani de 23,3puncte de rating şi 54,6% cotă de piaţă, de aprope 6 ori mai maredecât audienţa medie înregistrată de Antena 1, care atingea abia4,7 puncte de rating şi 10,9% cotă de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO