Companii

Happy Tour: Surpriza anului trecut a fost cererea mare pentru vacanţe la Disneyland Paris. Vânzările către această destinaţie au depăşit pragul de 1 milion euro

Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour

Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour

Autor: Miruna Diaconu

05.02.2024, 00:05 742

♦ Turiştii nu au redus bugetul alocat unei vacanţe, însă au renunţat la anumite tipuri de călătorii, precum city-break-urile, ca urmare a inflaţiei.

Disneyland Paris, unul dintre cele mai vizitate parcuri tematice din Europa, a avut o creştere semnificativă anul trecut, spune Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour. Vânzările agenţiei de turism către această des­ti­naţie au depăşit pragul de 1 milion de euro.

„În cazul nostru, surpriza anului trecut a fost Disneyland Paris, pentru că a fost cel mai bun an din punctul de vedere al vânzărilor în condiţiile în care tarifele au crescut“, spune Javier Garcia del Valle, fără să menţioneze numărul turiştilor români care au ajuns la Disneyland Paris prin intermediul agenţiei. Anul trecut, agenţia a ajuns la o cifră de afaceri peste nivelul din 2019, când afacerile companiei au fost de 15,9 milioane lei, potrivit datelor Ministerului de Finanţe. Provocările nu au lipsit însă, mai ales cauzate de creşterea costurilor şi de evenimentele externe care au perturbat turismul.

„Situaţia din Orient a fost o provocare pentru leisure şi s-a văzut în destinaţiile din zonă în condiţiile în care ultimul trimestru al anului avea cerere mare pe destinaţiile din respectiva zonă“, spune el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO