Companii

Javier Garcia del Valle, CEO, Happy Tour: Dacă un client mergea în două vacanţe mari şi încă două city breakuri în decursul unui an, acum păstrează vacanţele mari şi renunţă la city breakuri

Javier Garcia del Valle, CEO, Happy Tour: Dacă un client...

Autor: Miruna Diaconu

24.04.2023, 18:40 182

Pachetele de vacanţă au înregistrat creşteri faţă de 2019, însă aceste majorări au venit de la furnizori, comisionul a rămas acelaşi, susţine directorul agenţiei.

Reducerea consumului se observă şi în piaţa de turism, susţine Javier Garcia del Valle, CEO, Happy Tour, iar turiştii aleg să îşi facă mai puţine vacanţe ca înainte. Creş­terea preţurilor se resimte şi în pachetele de vacanţă ale agen­ţiilor de turism, dar bugetul per vacanţă nu a fost dimi­nuat, însă numărul vacanţelor a scăzut.

„Dacă un client mergea în două vacanţe mari şi încă două city breakuri în decursul unui an, acum, observăm că păstrează două vacanţe mari şi renunţă la un city break, poate chiar la ambele“, spune Javier Garcia del Valle.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24