Companii

Linia de tren care leagă Gara de Nord de aeroportul internaţional Henri Coandă, investiţie de 120 mil. euro, a ajuns anul trecut la 1,2 milioane de pasageri, ceea ce reprezintă 8% din traficul de pe Otopeni. „Vrem să scădem timpul de parcurs şi ritmicitatea de la 40 de minute la jumătate de oră şi să atragem trafic din jurul Capitalei“

Linia de tren care leagă Gara de Nord de aeroportul...

Autor: Mirabela Tiron

16.03.2024, 22:00 25885

CFR Călători operează 48 de curse tur-retur: Traficul de pasageri a crescut cu peste 30% anul trecut  Transferoviar Călători, care operează o treime din curse: Am ajuns anul trecut la 358.513 pasageri pe această linie, plus 71%  Autoritatea pentru Reformă Feroviară: Numărul de călători a fost de 1,24 milioane anul trecut.

Ruta feroviară Gara de Nord – aeroportul interna­ţio­nal Henri Coandă, o investiţie de 120 de milioane de euro, a ajuns anul trecut la un trafic de 1,24 milioane de pasageri, faţă de 700.000 de pasageri anul anterior. Altfel spus, această rută a atras doar 8% din numărul total de pasageri care au ajuns pe aeroportul Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare din ţară, potenţialul liniei fero­viare fiind mult mai mare. Anul trecut, ae­ro­portul din Otopeni a ajuns la 14,6 mili­oane de pasageri, în creştere cu 16% faţă de anul anterior, potrivit datelor publice.

„Vrem să scădem timpul de parcurs şi ritmicitatea curselor de la 40 de minute la jumătate de oră. Traficul pe această rută a ajuns la peste un milion de pasageri anul trecut şi vrem să atra­gem trafic şi din jurul Bucu­reştiului, din Buftea, Fundulea, Giurgiu“, a spus pentru ZF Irinel Ionel Scrioşteanu, secretar de stat la Ministerul Transporturilor. Mai exact, traficul tur-retur a fost de 1,24 milioane de călători, potrivit datelor transmise către ZF de Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF).

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro