Companii

Mallurile, mai lovite de criză decât parcurile de retail: primele au avut vânzări cu 20% mai mici, parcurile cu 9,5%. „Parcurile de retail au reuşit să diminueze considerabil pierderile generate de pandemie şi de restricţii“

Vlad Săftoiu, Research Analyst, Cushman & Wakefield Echinox: Dacă ne uităm la proiectele aflate în acest moment în construcţie sau în diverse stadii de planificare, observăm că tot parcurile de retail vor predomina, acest tip de dezvoltare fiind preferat datorită unor costuri mai mici de construcţie şi unei tipologii de chiriaşi mai puţin afectată de situaţii economice sau sanitare speciale.

Vlad Săftoiu, Research Analyst, Cushman & Wakefield Echinox: Dacă ne uităm la proiectele aflate în acest moment în construcţie sau în diverse stadii de planificare, observăm că tot parcurile de retail vor predomina, acest tip de dezvoltare fiind preferat datorită unor costuri mai mici de construcţie şi unei tipologii de chiriaşi mai puţin afectată de situaţii economice sau sanitare speciale.

Autor: Cristina Bellu

05.08.2021, 00:06 649
Afacerile companiilor care deţin parcurile de retail din România au scăzut anul trecut cu 9,5% faţă de căderea de 20,6% înregistrată în cazul mallurilor, indică o analiză a companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, care a luat în calcul rezultatele financiare a peste 60 de proiecte de retail modern. Rezultatele arată o scădere medie a cifrei de afaceri de 18,5% comparativ cu anul 2019, ultimul an fără restricţii de funcţionare, de la 607 mil. euro la 495 mil. euro, astfel că proprietarii de centre comerciale - malluri şi parcuri de retail - din România au avut un impact de circa 112 milioane de euro în venituri, ca urmare a situaţiei pandemice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO