Companii

Massimo Paronitti, De’Longhi România, despre divizia comercială: Avem o cotă de piaţă de 33% pe segmentul de espressoare. Anul trecut a fost cel mai bun de la crearea diviziei, cu o creştere a vânzărilor de 9% faţă de 2021

Massimo Paronitti, general manager al diviziei comerciale De’Longhi România şi Ungaria: Lansarea distribuţiei directe a Nutribullet pe segmentul lichidizare (e vorba de blendere pentru smoothie-uri, supe, sosuri – n.red.) ne-a permis să ne completăm portofoliul de mărci şi să acoperim toate segmentele de electrocasnice mici.

Massimo Paronitti, general manager al diviziei comerciale De’Longhi România şi Ungaria: Lansarea distribuţiei directe a Nutribullet pe segmentul lichidizare (e vorba de blendere pentru smoothie-uri, supe, sosuri – n.red.) ne-a permis să ne completăm portofoliul de mărci şi să acoperim toate segmentele de electrocasnice mici.

Autor: Cristina Roşca

19.04.2023, 18:30 131

Grupul italian De’Longhi are în România activităţi de producţie şi de import şi distribuţie Tot businessul este operat pe o singură firmă, De’Longhi România Totuşi, activitatea comercială şi cea de producţie sunt diferite şi sunt administrate separat, având fiecare management dedicat În producţie, grupul e activ de mai bine de un deceniu, pe când divizia comercială a fost înfiinţată în 2018.

Divizia comercială a grupului italian De’Longhi, cea care se ocupă de importul şi dis­tribuţia electro­casnicelor în România, şi-a bugetat pen­tru 2023 o nouă creştere a vânzărilor, după un avans de 9% anul trecut. Totuşi, Massimo Paronitti, general manager al diviziei comerciale De’Longhi România şi Ungaria, spune că piaţa va avea de traversat o perioadă dificilă, cu scăderi de volume şi creşteri în valoare susţinute exclusiv de scumpiri.

„Pentru electrocasnicele mici (segmen­tul pe care activează De’Longhi – n.red.), va fi un an de tranziţie, cu volume estimate în scădere, dar valoarea medie a cheltuie­lilor va creşte. Comunicarea, execuţia în ma­gazin şi inovaţia încorporată în produse vor face diferenţa pentru a atrage consu­matori. Deşi piaţa va fi dificilă, va fi încă un an de creştere pentru noi“, spune execu­ti­vul italian, fără a oferi însă cifre referitoare la avansul estimat.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO