Companii

Mega Image: Mărcile proprii ne-au adus aproximativ 25% din vânzările din 2023. Avem peste 2.500 de produse marcă privată în portofoliu

Mega Image: Mărcile proprii ne-au adus aproximativ 25%...

Autor: Cristina Roşca

07.02.2024, 18:40 89

 Printre cele mai relevante mărci proprii ale reţelei se numără Mega, Gusturi Româneşti sau Mega Apetit  Ponderea acestor nume în total vânzări a crescut de la 22,5% în 2019, la 25% anul trecut.

Mărcile private au ajuns anul trecut să aducă un sfert din vânzările reţelei de supermarketuri şi maga­zine de proximitate Mega Image în România.

Lanţul a avut în 2022, ultimul an pentru care există date publice, o cifră de afaceri de 8,7 mld. lei, cu 16% mai mare decât în anul anterior. Dacă businessul a urcat spre 9-9,5 mld. lei în 2023, potrivit estimărilor ZF făcute pe baza evoluţiilor anterioare şi a inflaţiei, atunci vânzările de mărci private au ajuns la 2,2-2,4 mld. lei.

„În 2023, am continuat să extin­dem portofoliul de mărci proprii, o­fe­rind clienţilor produse de calitate la un preţ accesibil. Anul trecut, produ­sele marcă proprie au reprezentat aproximativ 25% din vânzările Mega Image. Printre cele mai relevante mărci se numără: Mega, Gusturi Româneşti, Mega Apetit, Perla, Nature’s Promise, Delicata, Excel­lent, Gustona, Dream & Co“, spun oficialii retailerului care are aproape 1.000 de magazine în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO