Companii

Micii comercianţi de la Unirea nu se sperie de Zara şi H&M

Autor: Cristina Rosca

15.03.2011, 23:49 72

Venirea celor mai mari doi retaileri de modă din Europa, Zara(2009) şi H&M (2011), la parterul magazinului Unirea ShoppingCenter din Capitală, nu-i sperie pe micii comercianţi de la etajelesuperioare, care spun chiar că şi vânzările lor ar putea creşte pemăsură ce numele mari de la parter vor atrage mai mulţiconsumatori.

"De când s-a deschis şi Bershka la parter (un alt brand alInditex, proprietarul Zara - n. red.), şi nouă ne merge mai bine.Sperăm că şi noile deschideri vor avea un impact favorabil asupravânzărilor", spune o vânzătoare dintr-un mic magazin de la Unirea.Dacă un singur magazin Zara are vânzări între 3 şi 6 mil. euro, iarrivalii de la H&M ar putea ajunge din primul an la încasări decâteva milioane de euro/magazin, competitorii români din fashion,care au câte un magazin de 100 mp, au venituri de câteva ori maimici.

"Clienţii vor continua să urce la etaj" şi după deschidereamagazinului H&M, spune şi o altă vânzătoare din Unirea ShoppingCenter, magazin controlat de familia Adamescu. Magazinele Unireadin Bucureşti şi Braşov au avut anul trecut venituri de 20,5 mil.euro, în scădere cu 10% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO