Venirea celor mai mari doi retaileri de modă din Europa, Zara(2009) şi H&M (2011), la parterul magazinului Unirea ShoppingCenter din Capitală, nu-i sperie pe micii comercianţi de la etajelesuperioare, care spun chiar că şi vânzările lor ar putea creşte pemăsură ce numele mari de la parter vor atrage mai mulţiconsumatori.
"De când s-a deschis şi Bershka la parter (un alt brand alInditex, proprietarul Zara - n. red.), şi nouă ne merge mai bine.Sperăm că şi noile deschideri vor avea un impact favorabil asupravânzărilor", spune o vânzătoare dintr-un mic magazin de la Unirea.Dacă un singur magazin Zara are vânzări între 3 şi 6 mil. euro, iarrivalii de la H&M ar putea ajunge din primul an la încasări decâteva milioane de euro/magazin, competitorii români din fashion,care au câte un magazin de 100 mp, au venituri de câteva ori maimici.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels