Companii

Oana Mandicescu, chief sales officer la Cargus: Intrăm în această toamnă pe pieţele din Cehia, Slovacia, Germania, Ungaria, Bulgaria şi Grecia, unde vrem să creştem şi să ne consolidăm prezenţa. Estimăm o creştere de 10% a veniturilor în acest an

Oana Mandicescu, chief sales officer la Cargus

Oana Mandicescu, chief sales officer la Cargus

Autor: Miruna Diaconu

03.10.2023, 17:45 181

Anul acesta, compania a alocat 33 milioane lei pentru diverse investiţii în activitatea operaţională, dezvoltarea de soluţii digitale, optimizarea reţelei de livrare out-of-home şi extinderea businessului la nivel internaţional.

Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat locală, îşi extinde prezenţa pe pieţele din Cehia, Slovacia, Germania, Ungaria, Bulga­ria şi Grecia după ce a făcut pasul în Polonia, unde are o facilitate operaţio­nală de tip cross-dock pentru jucătorii internaţionali care vor să îşi vândă produsele consumatorilor români.

Pasul în afara ţării şi susţinerea comerţului internaţional vin în con­tex­tul în care e-commerce-ul a cunoscut o creştere semnificativă susţinută de pandemie, trend care şi-a continuat creşterea şi după eliminarea restric­ţiilor COVID. E-commerce-ul şi piaţa de curierat au fost unele dintre sectoa­rele câştigătoate din pandemie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO