♦ Anul acesta, compania a alocat 33 milioane lei pentru diverse investiţii în activitatea operaţională, dezvoltarea de soluţii digitale, optimizarea reţelei de livrare out-of-home şi extinderea businessului la nivel internaţional.
Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat locală, îşi extinde prezenţa pe pieţele din Cehia, Slovacia, Germania, Ungaria, Bulgaria şi Grecia după ce a făcut pasul în Polonia, unde are o facilitate operaţională de tip cross-dock pentru jucătorii internaţionali care vor să îşi vândă produsele consumatorilor români.
Pasul în afara ţării şi susţinerea comerţului internaţional vin în contextul în care e-commerce-ul a cunoscut o creştere semnificativă susţinută de pandemie, trend care şi-a continuat creşterea şi după eliminarea restricţiilor COVID. E-commerce-ul şi piaţa de curierat au fost unele dintre sectoarele câştigătoate din pandemie.