Companii

Restrospectiva anului 2023. Curierat. E-commerce-ul a fost în continuare un motor de creştere pentru piaţa de curierat, însă avansul a fost mai lent

Restrospectiva anului 2023. Curierat. E-commerce-ul a...

Autor: Miruna Diaconu

29.12.2023, 00:02 143

Piaţa de curierat şi-a continut creşterea şi în acest an, însă ritmul a fost mai lent faţă de anii anteriori, totuşi, principalul motor a fost e-commerce-ul, spun jucătorii din piaţă. Anul trecut, Piaţa de curierat a înregistrat pentru prima dată în ultimii cinci ani o scădere a veniturilor, până la 5,7 miliarde lei în 2022, faţă de 5,8 miliarde lei cu un an în urmă, potrivit datelor Registrului Comerţului.

Noutatea din acest an pentru piaţa de curierat a fost raportarea tuturor companiilor din această piaţă a coletelor cu plată ramburs la ANAF.

Companiile de curierat au continuat să investească în extinderea reţelei de lockere, care a apărut ca un factor de diferenţiere în piaţă, iar astăzi este o necesitate.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO