• Leu / EUR4.7315
  • Leu / GBP5.2727
  • Leu / USD4.2103
Retail&Agrobusiness

Adrian Simionescu, Estée Lauder: Am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor like for like. Consumatorul vrea să încerce branduri noi

Adrian Simionescu, Estée Lauder: Am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor like for like. Consumatorul vrea să încerce branduri noi

Adrian Simionescu, director general Estée Lauder: Anul 2018 a continuat trendul de evoluţie pozitivă la nivelul companiei Estée Lauder România, dar am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor într-o comparaţie cu anul precedent like for like (fără să se ţină cont de expansiune – n.red.).

Autor: Cristina Rosca

29 ian 2019 146

♦ Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder, care a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, are atât magazine proprii sub brandurile Mac şi Bobbi Brown, cât şi distribuţie către reţele partenere ♦ Compania şi-a dublat vânzările în doi ani, la 60 mil. lei.

„Estée Lauder România îşi propune pentru anul 2019 deschiderea în format monobrand a altor trei magazine, sub diferite branduri din actualul portofoliu al companiei, dezvoltarea plat­formelor de online pentru Estée Lauder şi Clinique şi, bine­înţeles, dezvoltarea businessului şi către canalul de saloane, cu brandul Aveda, pe care dorim să îl lansăm în Ro­mâ­nia“, spune Adrian Simionescu (41 de ani), country manager al companiei.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7315
Diferență: -0,0634
Ieri: 4.7326
Azi: 4.2103
Diferență: -0,2322
Ieri: 4.2139
Azi: 5.2727
Diferență: 0,699
Ieri: 5.2538
Azi: 4.2800
Diferență: 0,3211
Ieri: 4.2744