Retail&Agrobusiness

Adrian Simionescu, Estée Lauder: Am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor like for like. Consumatorul vrea să încerce branduri noi

Adrian Simionescu, Estée Lauder: Am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor like for like. Consumatorul vrea să încerce branduri noi

Adrian Simionescu, director general Estée Lauder: Anul 2018 a continuat trendul de evoluţie pozitivă la nivelul companiei Estée Lauder România, dar am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor într-o comparaţie cu anul precedent like for like (fără să se ţină cont de expansiune – n.red.).

Autor: Cristina Roşca

29.01.2019, 00:00 280

♦ Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder, care a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, are atât magazine proprii sub brandurile Mac şi Bobbi Brown, cât şi distribuţie către reţele partenere ♦ Compania şi-a dublat vânzările în doi ani, la 60 mil. lei.

„Estée Lauder România îşi propune pentru anul 2019 deschiderea în format monobrand a altor trei magazine, sub diferite branduri din actualul portofoliu al companiei, dezvoltarea plat­formelor de online pentru Estée Lauder şi Clinique şi, bine­înţeles, dezvoltarea businessului şi către canalul de saloane, cu brandul Aveda, pe care dorim să îl lansăm în Ro­mâ­nia“, spune Adrian Simionescu (41 de ani), country manager al companiei.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO