Retail&Agrobusiness

Adrian Simionescu, Estée Lauder: Am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor like for like. Consumatorul vrea să încerce branduri noi

Adrian Simionescu, director general Estée Lauder:

Anul 2018 a continuat trendul de evoluţie pozitivă la nivelul companiei Estée Lauder România, dar am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor într-o comparaţie cu anul precedent like for like (fără să se ţină cont de expansiune – n.red.).

Adrian Simionescu, director general Estée Lauder: Anul 2018 a continuat trendul de evoluţie pozitivă la nivelul companiei Estée Lauder România, dar am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor într-o comparaţie cu anul precedent like for like (fără să se ţină cont de expansiune – n.red.).

Autor: Cristina Roşca

29.01.2019, 00:00 509

♦ Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder, care a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, are atât magazine proprii sub brandurile Mac şi Bobbi Brown, cât şi distribuţie către reţele partenere ♦ Compania şi-a dublat vânzările în doi ani, la 60 mil. lei.

„Estée Lauder România îşi propune pentru anul 2019 deschiderea în format monobrand a altor trei magazine, sub diferite branduri din actualul portofoliu al companiei, dezvoltarea plat­formelor de online pentru Estée Lauder şi Clinique şi, bine­înţeles, dezvoltarea businessului şi către canalul de saloane, cu brandul Aveda, pe care dorim să îl lansăm în Ro­mâ­nia“, spune Adrian Simionescu (41 de ani), country manager al companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO