Adrian Simionescu, director general Estée Lauder:
Anul 2018 a continuat trendul de evoluţie pozitivă la nivelul companiei Estée Lauder România, dar am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor într-o comparaţie cu anul precedent like for like (fără să se ţină cont de expansiune – n.red.).
♦ Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder, care a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, are atât magazine proprii sub brandurile Mac şi Bobbi Brown, cât şi distribuţie către reţele partenere ♦ Compania şi-a dublat vânzările în doi ani, la 60 mil. lei.
„Estée Lauder România îşi propune pentru anul 2019 deschiderea în format monobrand a altor trei magazine, sub diferite branduri din actualul portofoliu al companiei, dezvoltarea platformelor de online pentru Estée Lauder şi Clinique şi, bineînţeles, dezvoltarea businessului şi către canalul de saloane, cu brandul Aveda, pe care dorim să îl lansăm în România“, spune Adrian Simionescu (41 de ani), country manager al companiei.