Retail&Agrobusiness

Au ajuns la peste 30 de standuri de porumb fiert în parcurile din Bucureşti şi pe litoral

Investiţia într-un stand Porumbul Vesel se ridică la 5.000 de euro

Investiţia într-un stand Porumbul Vesel se ridică la 5.000 de euro

Autor: Mădălina Panaete

24.02.2016, 00:05 3284
Porumbul Vesel, un brand care a luat naştere în Statele Unite ale Ame­ricii în urmă cu patru ani, a intrat pe piaţa din România anul trecut, fiind adus de firma Eduard & Dale.
 
Activitatea principală a bran­dului este comercializarea de porumb fiert, dar şi nachos cu brânză şi salsa în standuri special amenajate. Standurile Porumbul Vesel se găsesc în aproape toate parcurile din Bucureşti, dar şi în staţiunea Mamaia.
 
În plus, standurile Porumbul Vesel s-au aflat şi la evenimente precum Târgul de Turism al Ro­mâ­niei, festivalul Untold, Baby Boom, dar şi la zilele unor oraşe.
 
Deşi 2015 a fost primul an de activitate al firmei pe plan local, Porumbul Vesel a ajuns la un total de 32 de spaţii, dintre care două în sistem de franciză.
 
Pentru anul trecut compania master-francizoare esti­ma un rulaj de 300.000 de euro.
 
Acum, compania vrea să extindă brandul Porumbul Vesel în toate oraşele din România.
 
Investiţia într-un stand se ridică la 5.000 de euro, francizatul având nevoie şi de 6.000 de euro necesari acoperirii capitalului circulant.
 
Francizorul nu percepe taxe de franciză, redevenţe lunare sau con­tribuţii la bugetul de marketing.
 
În schimb, acesta îi asigură franci­zatului trainingul personalului, dar şi echipamentul de lucru. Contractul de franciză se semnează pe o perioadă de cinci ani.
 
madalina.panaete@zf.ro
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO