„Cota mărcilor proprii Auchan este astăzi de aproximativ 10% din totalul cifrei de afaceri. Ne propunem ca în 5 ani să ajungem la o pondere de circa 17%-20% pentru mărcile proprii şi cele exclusive“, spune Tiberiu Daneţiu, director de marketing în cadrul Auchan Retail România. El mai spune că îşi bazează estimările pe evoluţia actuală a acestor mărci private.
Compania a lansat de-a lungul anilor mai multe branduri proprii precum Auchan (în toate variantele ei - esential, mainstream şi premium), dar şi mărci exclusive precum Inextenso (pe segmentul de textile), Cosmia (îngrijire şi frumuseţe) şi Actuel (articole de gătit, amenajarea şi decorarea casei). Acestea sunt de altfel şi cele mai puternice din portofoliul de mărci proprii şi exclusive ale Auchan, dar câştigă din ce în ce mai mult teren şi Qilive (tehnologie, multimedia, electroIT), One two fun (jucării, lansată recent) şi Airport (bagaje).