Retail&Agrobusiness

Brandurile britanice şi americane de modă nu au priză la consumatorii români. Top Shop e cel mai recent exit, dar Debenhams şi Forever 21 au avut aceeaşi soartă

ANALIZÂ ZF

Brandurile britanice şi americane de modă nu au priză la consumatorii români. Top Shop e cel mai recent exit, dar Debenhams şi Forever 21 au avut aceeaşi soartă

În ceea ce priveşte moda britanică, lipsesc din România două nume mari – Primark şi Urban Outfitters. Primark are un format de business – magazine foarte mari ca suprafaţă şi cu preţuri foarte mici – care ar putea prinde la publicul local

Autor: Cristina Roşca

31.08.2020, 20:10 220

♦ Piaţa modei din România e una dintre cele mai concurenţiale, cu peste 100 de branduri - în special străine – care se luptă pentru cei peste 3,5 mld. euro cheltuiţi de români pe haine.

Marile branduri de modă din Marea Britanie – Top Shop, New Look, Debenhams - şi SUA – Gap, Forever 21 - nu au avut priză la publicul din România, astfel că mai multe mărci cu renume mondial nu au rezistat şi au făcut exit, unele chiar după mai puţin de un an. Mai mult, businessurile care rezistă încă în piaţa modei din România, una extrem de concurenţială, nu îşi fac loc la vârf. Mai exact, cei mai mari jucători din modă sunt Pepco (Polonia), H&M (Suedia), Inditex (Spania), C&A (Olanda-Germania) şi Peek & Cloppenburg (Austria-Germania). Nici pe următoarele poziţii nu îşi găsesc loc mărci „made in SUA” sau cu ţara de origine Marea Britanie. 

„Brandurile britanice şi americane nu se potrivesc cu stilul româncelor. Ele sunt mai sobre în abordare, iar consumatoarele locale preferă un stil mai fashion“, spunea anterior un executiv din industrie.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO