Retail&Agrobusiness

De unde îşi cumpără românii ochelari. Magazinele de optică au 70% din piaţă, restul se împarte între online, hipermarketuri şi magazine de modă.

De unde îşi cumpără românii ochelari. Magazinele de optică au 70% din piaţă, restul se împarte între online, hipermarketuri şi magazine de modă.

Autor: Cristina Rosca

19.10.2015, 00:05 1086

Magazinele de optică domină clar piaţa de ochelari de soare şi de vedere, cu o cotă de puţin peste 70%, în timp ce restul de procente sunt „fărâmiţate“ între mai multe segmente, potrivit datelor oferite de com­pania de cercetare de piaţă Euro­monitor.

Această piaţă, care va trece în 2015 pentru prima dată de pragul de 1 mld. lei, după un avans de 4%, este una dintre puţinele care sunt dominate atât de clar de un singur segment. Astfel, nici măcar în cazul pieţei de modă magazinele specializate nu au o cotă de piaţă de 70%. Ele aveau, potrivit datelor ZF, circa 50% din piaţă, urmate de pieţe şi tarabe cu peste 30%, de hiper­mar­keturi cu 14% şi de online cu 5%.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO