Retail&Agrobusiness

Deschiderea a 250-300 de hipermarketuri şi supermarketuri anual susţine dezvoltarea industriilor conexe: de la producţie, la logistică şi transport

Zi de zi la porţile depozitelor logistice vin circa 1.500 de camioane care încarcă marfa şi o duc la supermarketuri, hipermarketuri sau la unităţile de tip discount pentru a ajunge pe rafturi şi apoi în coşurile de cumpărături ale românilor. Mai multe magazine înseamnă mai multe camioane şi mai multe depozite.

Zi de zi la porţile depozitelor logistice vin circa 1.500 de camioane care încarcă marfa şi o duc la supermarketuri, hipermarketuri sau la unităţile de tip discount pentru a ajunge pe rafturi şi apoi în coşurile de cumpărături ale românilor. Mai multe magazine înseamnă mai multe camioane şi mai multe depozite.

Autor: Cristina Roşca

22.07.2019, 15:55 258

♦ An de an, companiile logistice dezvoltă noi proiecte în România pentru a acoperi cererea venită de la producători auto pe de-o parte, dar şi de la retaileri pe de alta ♦ Producătorii de alimente anunţă şi ei investiţii în fabrici într-o perioadă în care consumul privat creşte în continuare ♦ Deschiderile de hipermarketuri şi supermarketuri susţin totodată şi businessul transportatorilor locali ale căror camioane transportă zi de zi marfa ce ajunge pe rafturile magazinelor.

În România se deschid anual 250-300 de magazine alimentare moderne, de la hipermarketuri la supermarketuri, magazine de discount sau proximitate. Aceste investiţii făcute de reţelele străine de comerţ atrag după sine alte pariuri.

Pentru a face faţă dezvoltării accelerate, retailerii îşi extind suprafaţa logistică - direct sau prin parteneriate, iar pentru ca rafturile magazinelor să fie pline, comercianţii negociază cu furnizorii cantităţi mai mari de marfă şi cu transportatorii mai multe maşini.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO