Retail&Agrobusiness

Doi antreprenori din Botoşani au ajuns la afaceri de un milion de euro din vânzarea de brânzeturi tradiţionale în România şi în SUA

Doi antreprenori din Botoşani au ajuns la afaceri de un milion de euro din vânzarea de brânzeturi tradiţionale în România şi în SUA

Caşcavalul de Săveni, ambalat în ceară, este recunoscut din 2018 ca brand naţional, fiind atestat ca produs cu Indicaţie Geografică Protejată Naţional de Ministerul Agriculturii

Autor: Florentina Niţu

27.01.2019, 00:00 1697

Vlăsie Company, firmă înfiinţată în 2010 de Constantin Aniculăesă şi Lucian Trufin, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de un milion de euro din vânzarea brânzeturilor fabricate după reţete tradiţionale din zona oraşului Săveni, aflat la 36 de kilometri de Botoşani.

„Zona oraşului Săveni are un istoric bogat în procesarea laptelui, în anii ‘60 aceasta câştigându-şi notorietatea în întreaga lume prin produsele realizate la fabrica de lactate din oraş. Astfel, experienţa pe care o aveam în industria alimentară şi ştiind potenţialul agricol excepţional al zonei ne-a determinat atât pe mine, cât şi pe asociatul meu să ne dez­voltăm acasă, la Vlăsineşti, şi să căutăm să aducem plus-va­loare produselor agricole locale, folosindu-le“, povesteşte Constatin Aniculăesă, director general al Vlăsie Company.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO