Retail&Agrobusiness

Mişcări importante pe o piaţă de 2,5 mld. euro. Online-ul mai are un pas şi devine rege pe piaţa electro-IT. De unde a luat cotă de piaţă în ultimul an?

Mişcări importante pe o piaţă de 2,5 mld. euro....

Autor: Cristina Roşca

20.03.2018, 19:00 902

♦ Cel mai important canal de vânzare rămâne cel al magazinelor specializate, cu o cotă de piaţă de puţin sub 40% ♦ Online-ul vine însă puternic din urmă şi reduce an de an diferenţa, ajungând la 36% anul trecut, în urcare de la 33% în 2016 ♦ Piaţa este polarizată, mai exact online-ul şi operatorii telecom sunt în urcare, pe când lanţurile de magazine offline specializate şi cele nespecializate – hipermarketuri sau supermarketuri – scad.

Românii cheltuie anual circa 2,5 mld. euro pe produse electro-IT, piaţa traversând în ultimii ani o perioadă foarte bună, cu creşteri susţinute. De altfel, valoarea atinsă în 2017 a fost una istorică, depăşind nivelul înregistrat în 2008, ultimul an de boom economic.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO