Producătorul de textile Târnava din Sighişoara, judeţul Mureş, printre ai cărui clienţi se numără branduri precum MaxMara, Hauber sau Benetton, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de aproape 5 milioane de lei (1,1 milioane de euro), în scădere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul lipsei acute de personal.
Compania estimează că va încheia anul în curs cu o cifră de afaceri similară celei realizate în 2013, iar pentru 2015 mizează pe o creştere a vânzărilor pe plan intern, a contractelor la export, dar şi pe o uşoară majorare a numărului de angajaţi.
„În primele nouă luni cifra de afaceri a fost în scădere faţă de perioada similară din 2013, din cauza lipsei forţei de muncă. Preconizăm că vom încheia acest an cu o cifră de afaceri similară celei din 2013, însă pentru anul viitor estimăm o creştere a vânzărilor la intern şi a contractelor la export“, a declarat pentru ZF Transilvania Cristina Cecilia Hâncu, directorul general al Târnava.