Retailerii străini vor să aducă branduri noi în România, dar se vor bate pe spaţii pentru că dezvoltatorii anunţă mai puţine deschideri

Secțiune susținută de Medlife Logo

22 dec 2017 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Retailerii internaţionali sunt tot mai interesaţi de România şi au în plan să aducă mai multe branduri pe piaţa locală. Provocarea constă însă în procesul de identificare a locurilor în care pot inaugura noi magazine, în condiţiile în care pentru 2018 sunt anunţate puţine livrări de malluri.

„Observăm o atenţie din ce în ce mai sporită a retailerilor internaţionali din toate segmentele în a deschide operaţiuni pe piaţa locală şi cu siguranţă în următoarea perioadă vom vedea o serie de branduri noi, fapt ce va face competiţia din ce în ce mai acerbă. Datorită acestui lucru, credem că în 2018 va fi o provocare pentru retaileri să îşi atingă ţintele de deschideri, ţinând cont şi de stocul scăzut de livrări anunţat, dar şi să îşi majoreze cota de piaţă pe segmentele pe care activează“, spune Bogdan Marcu, partner, retail agency, Cushman & Wakefield Echinox.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.12.2017

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
branduri
, retaileri
, romania
, scadere
, anunt
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide