Retail&Agrobusiness

Schimbare de strategie: în online, Altex se conturează ca un mall virtual. „Ţinând cont de modificările comportamentului de consum, pe lângă electro-IT, am început să vindem şi cosmetice, produse auto şi băuturi“

Altex este liderul pieţei de electro-IT după cifra de afaceri, cu un business de 3,55 mld. lei în 2018.

Altex este liderul pieţei de electro-IT după cifra de afaceri, cu un business de 3,55 mld. lei în 2018.

Autor: Cristina Roşca

13.08.2019, 00:00 307

♦ Retailerul electro-IT Altex şi-a bugetat afaceri de 3,8 mld. lei în 2019, plus 7% ♦ „În prima jumătate a acestui an businessul a avut un ritm accelerat pozitiv“.

Altex este liderul pieţei de electro-IT după cifra de afaceri, după ce busi­nessul retailerului a cres­cut de aproape cinci ori în perioada 2009-2018, până la 3,55 mld. lei anul trecut. Compania deţine peste 120 de magazine sub două branduri - Altex şi Media Galaxy, cu o suprafaţă totală de peste 150.000 de metri pătraţi. Până la finalul anului 2019, retailerul va deschide încă 5-6 magazine, pe lângă cele două deja inaugurate anul acesta la Buzău şi Brăila.

„Compania deţine peste 120 de magazine în toată ţara - aât Altex, cât şi Media Galaxy (…). Grupul Altex plănuieşte să se extindă în continuare cu noi magazine situate în zone uşor acce­sibile clienţilor, cu suprafeţe generoase în care se poate expune o gamă variată de produse astfel încât cumpărătorii să poată să vadă, să evalueze sau chiar să testeze articolele înainte de a se decide pentru cumpărare“, spun oficialii retailerului controlat de Dan Ostahie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO