• Leu / EUR4.7536
  • Leu / GBP5.4061
  • Leu / USD4.3072
Retail&Agrobusiness

Schimbare de strategie: în online, Altex se conturează ca un mall virtual. „Ţinând cont de modificările comportamentului de consum, pe lângă electro-IT, am început să vindem şi cosmetice, produse auto şi băuturi“

Autor: Cristina Rosca

13 aug 2019 156

♦ Retailerul electro-IT Altex şi-a bugetat afaceri de 3,8 mld. lei în 2019, plus 7% ♦ „În prima jumătate a acestui an businessul a avut un ritm accelerat pozitiv“.

Altex este liderul pieţei de electro-IT după cifra de afaceri, după ce busi­nessul retailerului a cres­cut de aproape cinci ori în perioada 2009-2018, până la 3,55 mld. lei anul trecut. Compania deţine peste 120 de magazine sub două branduri - Altex şi Media Galaxy, cu o suprafaţă totală de peste 150.000 de metri pătraţi. Până la finalul anului 2019, retailerul va deschide încă 5-6 magazine, pe lângă cele două deja inaugurate anul acesta la Buzău şi Brăila.

„Compania deţine peste 120 de magazine în toată ţara - aât Altex, cât şi Media Galaxy (…). Grupul Altex plănuieşte să se extindă în continuare cu noi magazine situate în zone uşor acce­sibile clienţilor, cu suprafeţe generoase în care se poate expune o gamă variată de produse astfel încât cumpărătorii să poată să vadă, să evalueze sau chiar să testeze articolele înainte de a se decide pentru cumpărare“, spun oficialii retailerului controlat de Dan Ostahie.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7536
Diferență: 0,1348
Ieri: 4.7582
Azi: 4.3072
Diferență: -0,453
Ieri: 4.3186
Azi: 5.4061
Diferență: 1,5802
Ieri: 5.4003
Azi: 4.3279
Diferență: -0,604
Ieri: 4.3262