Retail&Agrobusiness

Slovenii care vând tigăile DryCooker au renunţat la divizia de modă online sub brandul Stilago

MIRA ELISABETA ANGHELESCU, 44 de ani, şi-a construit
cariera în companii precum Astral Telecom, unde a fost timp de cinci ani director comercial, sau UPC România, unde a fost director regional de vânzări şi marketing.

MIRA ELISABETA ANGHELESCU, 44 de ani, şi-a construit cariera în companii precum Astral Telecom, unde a fost timp de cinci ani director comercial, sau UPC România, unde a fost director regional de vânzări şi marketing.

Autor: Cristina Rosca

18.08.2015, 00:06 1285

Grupul Studio Moderna, fon­dat în 1992 de trei antreprenori printre care Sandi Cesko, cel mai bogat om din Slovenia, a decis să închidă divizia de modă online, prin care opera magazinele Stilago în 15 ţări.

Magazinul era prezent şi pe piaţa locală şi era operat de compania Studio Moderna Fashion SRL, cu afaceri de 3,8 mil. lei anul trecut, în creştere cu 27% faţă de anul anterior.

Pe de altă parte, businessul principal al Studio Moderna (branduri precum Dormeo, Kosmodisk, Walkmaxx, Top Shop şi Delimano) rămâne prezent pe piaţa locală prin reţeaua proprie de maga­zine şi prin televiziunea de home­shopping.

Compania Studio Moderna din România a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 173 mil. lei, în creştere de la 154 mil. lei în 2013. Studio Moderna şi Studio Moderna Fashion sunt administrate separat şi au obiecte de activitate total diferite.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO