Executivul companiei Reckitt-Benckiser, gigant care are în portofoliu branduri precum Nurofen, Strepsils, Durex sau Vanish, este însă de părere că economia României se află în plin proces de creştere şi loc de dezvoltare încă mai există.
Britanicii de la Reckitt-Benckiser sunt activi pe un număr mai mare de pieţe, de la medicamente la produse de uz casnic şi personal. În România, principala lor activitate este însă pe segementul farma, unde deţin brandul Nurofen, cel mai vândut OTC (medicament fără prescripţie).
„Piaţa locală de OTC-uri a avut parte în ultimul an de cea mai bună dinamică la nivel regional, iar trendul ascendent se menţine. În continuare însă, piaţa de OTC-uri este mult mai puţin dezvoltată decât în Occident, la fel ca alte sectoare precum cel al detergenţilor de vase, care sunt folosiţi doar de 4% din gospodăriile locale. Mai mult, doar 5% din români cumpără prezervative“, spune Mike Tignol, şeful pe unsprezece ţări (printre care şi România) al gigantului britanic Reckitt-Benckiser. Subdezvoltarea acestor pieţe reprezintă însă un avantaj pentru investitori şi pentru jucătorii din piaţă, care au în continuare loc de creştere.