Subdezvoltarea României, prin ochii şefului pe regiune al Nurofen, Strepsils şi Durex: „Doar 5% din gospodării folosesc detergenţi pentru maşina de spălat vase. Creşte însă vânzarea de OTC-uri“

Secțiune susținută de Medlife Logo

5 oct 2015 Autor: Corina Mirea

Executivul companiei Reckitt-Benckiser, gigant care are în portofoliu branduri precum Nurofen, Strepsils, Durex sau Vanish, este însă de părere că economia României se află în plin proces de creştere şi loc de dezvoltare încă mai există.

Britanicii de la Reckitt-Ben­cki­ser sunt activi pe un număr mai ma­re de pieţe, de la me­dica­mente la produse de uz casnic şi personal. În România, prin­ci­pala lor activitate este însă pe segementul farma, unde deţin brandul Nurofen, cel mai vândut OTC (medicament fără prescripţie).

„Piaţa locală de OTC-uri a avut parte în ultimul an de cea mai bună dinamică la nivel regional, iar trendul ascendent se menţine. În continuare însă, piaţa de OTC-uri este mult mai puţin dezvoltată decât în Occident, la fel ca alte sectoare precum cel al detergenţilor de vase, care sunt folosiţi doar de 4% din gospodăriile locale. Mai mult, doar 5% din români cumpără prezervative“, spune Mike Tignol, şeful pe unsprezece ţări (printre care şi România) al gigantului britanic Reckitt-Benckiser. Subdezvoltarea acestor pieţe reprezintă însă un avantaj pentru investitori şi pentru jucătorii din piaţă, care au în continuare loc de creştere.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.10.2015

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
crestere
, folosire
, vanzare
, gospodarii
, masina
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide