Retail&Agrobusiness

Un nou jucător se conturează în comerţul modern. Reţeaua de magazine Remarkt, construită pe bazele a două hipermarketuri Real, pariază pe regionalizare. „În medie, circa 40% din produse provin din zonă“

INTERVIU

Un nou jucător se conturează în comerţul modern. Reţeaua de magazine Remarkt, construită pe bazele a două hipermarketuri Real, pariază pe regionalizare. „În medie, circa 40% din produse provin din zonă“

Gerardo Monzillo, general manager al companiei Remarkt Magazine. El este un executiv cu vastă experienţă în comerţ, chiar şi pe piaţă locală.

Autor: Cristina Roşca

13.06.2020, 12:00 43826

♦ Sub brandul Remarkt sunt deschise în prezent zece magazine din care două hipermarketuri, şase magazine de proximitate şi două unităţi de tip outlet, toate în judeţele Bihor şi Arad ♦ Compania continuă expansiunea în special pe formatul mic şi vrea să acopere atât vestul cât şi centrul ţării ♦ Sunt în plan şi deschideri de supermarketuri, magazine de legume-fructe şi un magazin online ♦ Compania care operează businessul a obţinut în 2019 afaceri de 236 milioane de lei, în scădere cu 1,5% faţă de 2018.

„Remarkt este brandul sub care se des­fă­şoa­ră activitatea noastră comercială. În mo­men­tul de faţă, în zona de vest a Ro­mâniei, avem zece magazine din care două hipermar­ke­turi, şase magazine de proximitate şi două magazine outlet. 

Remarkt este brandul sub care continuă din 2020 acti­vitatea magazinelor hipermaket din Arad şi Oradea, cunoscute până la sfârşitul lui 2019, ca Real Arad şi Real Oradea“, spune Gerardo Monzillo, general manager al companiei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO