Companii

Sephora a ajuns la un pas de 200 mil. lei după un galop de 20%

Sephora a ajuns la un pas de 200 mil. lei după un galop...

Autor: Cristina Roşca

27.09.2017, 00:05 573
Magazinele de cosmetice controlează mai bine de jumătate din vânzările de parfumuri şi produse de îngrijire de lux.
Lanţul de magazine de cosmetice şi produse de parfumerie Sephora, controlat de gigantul LVMH, care este şi proprie­ta­rul Louis Vuitton, a ajuns la afa­ceri de aproape 195 mil. lei anul trecut, după un plus de 20% comprativ cu 2015 şi du­pă un galop de aproape 70% com­parativ cu 2011, arată cal­culele ZF pe baza datelor pu­blice. De altfel, datele publice sunt unele dintre puţinele in­for­maţii disponibile despre com­panie, o prezenţă discretă în piaţă. Datele publice arată însă că businessul a crescut con­stant, an de an, indiferent de evo­luţia consumului. Mai mult, businessul a rămas pro­fitabil, cu o marjă de peste 7% anul trecut şi aproa­pe 300 de salariaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro