Companii

Stefano Albarosa, Cefin Trucks – Ford Trucks: Electrificarea schimbă modelul de business în auto. Pentru camioane noi vom diversifica serviciile, care vor ajunge la 50% din business în 2025 şi dincolo de 75% spre 2030

Stefano Albarosa, CEO al Cefin Trucks, importatorul camioanelor Ford Trucks pe piaţa locală.

Stefano Albarosa, CEO al Cefin Trucks, importatorul camioanelor Ford Trucks pe piaţa locală.

Autor: Bogdan Alecu

10.02.2023, 00:07 93

Finanţările, închirierile de camioane, service-urile, serviciile de tip trade-in, buy-back şi vânzări de second-hand vor reprezenta o cotă tot mai mare din businessul vânzărilor de camioane pe măsură ce electrificarea va aduce o durată de viaţă mai mare, dar şi venituri mai mici din cauza mentenanţei mult mai simple.

Întârzierile livrărilor de utilaje nu au reprezentat problema principală în 2022, ci lipsa de predictibilitate, alături de creşterea costurilor, de la scumpirea camioanelor la aprecie­rea dobânzilor.

„Da, am pierdut 10-15% din cauza a­cestora dar vorbim de un fenomen genera­lizat la nivelul întregii pieţe. Problema a fost incertitudinea, că noi trimiteam poză clien­tului cu autocamionul produs, dar căruia îi lipsea o componentă care nu ştia nimeni în câte zile vine. Acum din noiembrie 2022 probemele au început dispară“, a explicat Stefano Albarosa, CEO al Cefin Trucks, importatorul camioanelor Ford Trucks pe piaţa locală. Ford Trucks sunt produse de Ford Otosan, compania care deţine şi uzina de la Craiova, preluată anul trecut de la Ford Motor Company. Ford Otosan este deţinut în proporţii egale de 40% de Ford Motor Company şi Grupul Koc din Turcia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO