Companii

Studiu de caz. Cum a ajuns Vâlcea, „capitala“ retailului românesc? Trei reţele originare din judeţ, cu peste 200 de magazine şi afaceri de 1 mld. lei, au ţinut străinii la distanţă. Annabella, Diana şi Euromarket sunt trei dintre cei mai puternici retaileri independenţi din România după cifra de afaceri şi după numărul de magazine

Autor: Cristina Roşca

85

Toţi sunt originari din Vâlcea, un judeţ unde marile reţele de comerţ modern nu au reuşit să pătrundă  La începutul verii, în Vâlcea erau doar puţin peste 30 de supermarketuri şi hipermarketuri sub brand internaţional, al treilea cel mai mic număr din ţară, după Tulcea şi Covasna.

Judeţul Vâlcea reprezintă acasă pentru trei dintre cei mai puter­nici retaileri independenţi din România, respectiv Annabella, Diana şi Euromarket, care au ajuns să opereze peste 200 de magazine în total.

Aceste reţele controlate de antreprenori locali, respectiv de familia Mutu (Annabella), familia Crăciunescu (Diana) şi Nicolae Daniel Munteanu (Euromarket), au zeci sau chiar peste 100 de magazine fiecare şi afaceri de sute de milioane de lei anual.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO