Companii

Tendinţe în business. Companiile îşi mută sălile de şedinţe din clădirile de birouri în vie. Tot mai multe întâlniri ale managementului au loc la crame. „Vin în medie două zile, una o dedică şedinţelor, a doua pentru relaxare“

În România sunt peste 250 de crame, dintre care doar 200 produc vin îmbuteliat, iar cele deschise şi pentru turişti se reduc la 100.

În România sunt peste 250 de crame, dintre care doar 200 produc vin îmbuteliat, iar cele deschise şi pentru turişti se reduc la 100.

Autor: Miruna Diaconu

11.08.2023, 00:07 435

♦ Turismul viticol cunoaşte o creştere tot mai mare în ultimii ani, însă o componentă foarte importantă pentru cererea în creştere a vizitelor la crame se datorează marilor companii, care organizează teambuilding-uri sau îşi mută şedinţele la cramă.

Pandemia a creat un nou mod de lucru pentru companiile locale, care au fost nevoite să îşi mute o bună parte din activitate în online, acolo unde a fost posibilă această mutare. Nu au mai fost organizate teambuilding-uri, iar şedinţele companiilor s-au mutat în mediul virtual. Însă odată ridicate restricţiile sanitare, companiile au găsit noi moduri de lucru şi au mutat chiar şi o parte din şedinţe în vie.

Astfel, tot mai multe companii, în special cele multinaţionale, optează pentru una-două zile la cramă, dintre care o zi este dedicată şedinţelor, de cele mai multe ori de management, iar a doua zi este pentru activităţile de relaxare şi degustare de vinuri.

„Companiile vin şi îşi fac şedintele la noi la cramă, dar au parte şi de degustări, noi le numim teambuilding-uri scurte. Îşi ţin şedinţele la cramă, dar nu stau mult, cam două zile, o zi este dedicată şedinţelor şi cealaltă activităţilor şi degustărilor la cramă“, spune Virgil Mândru, preşedinte şi proprietar al Tohani România, una dintre cele mai mari crame din Dealu Mare, zona viticolă aflată în apropierea Bucureştiului. Tohani are circa 300 de hectare cu viţă-de-vie în zona Dealu Mare şi dispune de o unitate de cazare cu 22 de camere. Turismul viticol, în această perioadă, se bazează pe segmentul corporate, fie prin organizarea de teambuilding-uri, fie prin întâlnirile de management ale companiilor la cramă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO