Companii

Vânzările Metro, afectate de mediul macroeconomic dificil

Autor: Bogdan Cojocaru

03.05.2011, 23:32 225

Retailerul german Metro a raportat o creştere de 2,5% avânzărilor în Europa de Est în primul trimestru, la 3,8 miliarde deeuro, menţionând că în România încasările au fost afectate decondiţiile macroeconomice dificile. Metro este prezent în Româniaprin lanţurile de magazine Metro Cash & Carry şi Real.

"În timp ce în România evoluţia vânzărilor a rămas afectată decondiţiile macroeconomice dificile, în Rusia încasările auînregistrat o creştere de două cifre, în termeni comparabili",notează grupul german. În ceea ce priveşte lanţul de magazine Real,încasările din Europa de Est au scăzut cu 1,8%, la 700 de milioanede euro. În monedă locală, vânzările au coborât cu 2%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels