Eveniment

Mai putine dulciuri

17.12.2002, 00:00 16

Producatorul american de dulciuri Hershey Foods Corp. si-a confirmat estimarile privind profitul pe anul 2003, dar si-a revizuit in sens negativ estimarile asupra vanzarilor, pe fondul scumpirii materiei prime si al declinului economic global, informeaza Reuters. Producatorul american anticipeaza o majorare vanzarilor cu 2-3%, comparativ cu cea de 3-4% preconizata initial. Compania se confrunta cu o stagnare a cererii, coroborata cu intensificarea concurentei si diminuarea stocurilor impuse de grupurile de retail. Richard Lenny, presedintele Hershey, a subliniat ca se asteapta la obtinerea unor rezultate semnificative in urma lansarii de noi produse si a extinderii activitatii prin utilizarea de noi lanturi de distributie. La inceputul saptamanii trecute, diviziile de dulciuri ale grupurilor americane Hershey si Mars au anuntat ca au majorat cu cel putin zece procente preturile de vanzare ale produselor lor, din cauza cresterii costurilor de achizitie a materiei prime. In luna septembrie, grupul Hershey Trust Company, care controleaza 77% din actiunile Hershey Foods, a anulat decizia de a vinde compania, dupa ce s-a lovit de opozitia autoritatilor si a locuitorilor din centrul Pennsylvaniei. Acestia si-au manifestat nelinistea ca vanzarea ar insemna inchiderea unor uzine si pierderea de locuri de munca in zona. De la abandonarea acestei tranzactii, evaluata la aproape 12 miliarde de dolari, actiunile Hershey au scazut cu peste 11%. Mediafax



 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels