Eveniment

Nebunie la cumpărarea de bilete pentru Coldplay: La ora 9:00 erau 31.478 de oameni în aşteptare, iar 9:08 minute erau deja 69.000 de oameni. UPDATE: Sistemul dă erori şi unii cumpărători în loc să fie trimişi pe site, sunt trimişi iar la finalul cozii

Nebunie la cumpărarea de bilete pentru Coldplay: La ora...

Autor: Ştefan Stan

25.07.2023, 09:21 19834

UPDATE: După ce au aşteptat zeci de minute în queue, când s-a apropiat de momentul când ar trebui invitaţi pe site să cumpere, unele persoane au primit în schimb mesaje de eroare şi au fost retrimise la finalul cozii, pe locul 80.000. 

 

Zeci de mii de români s-au grăbit să prindă bilete la Coldplay pe site-ul pe care au fost puse în vânzare biletele. La ora 9:00, când s-au pus oficial în vânzare, erau deja peste 34.000 de oameni în queue (la coadă), număr care a crescut extrem de rapid. La ora 9:08 deja erau 69.000 de oameni în aşteptare să cumpere un bilet. Preţul unui bilet standing este de 480 de lei. 

Legendara trupă Coldplay vine în România pe 12 iunie 2024. Potrivit site-ului propriu, concertul va avea loc pe Arena Naţională şi face parte din „Music of the spheres world tour”.

Turul va începe în Atena pe 8 iunie şi se va termina în Dublin pe 30 august. Limita maximă privind achiziţionarea este de patru bilete per om.

Coldplay este adusă în România de Emagic Entertainment, unul dintre cei mai cunoscuţi organizatori de concerte din România, cei care a adus în România şi Guns N'Roses, Depeche Mode, Sting, Lenny Kravitz, Metallica, etc. Principalii parteneri ai concertului sunt BCR şi MasterCard.

În spatele EMagic stau Laura Coroianu şi Guido Janssens, soţie şi soţ. Laura Coroianu şi-a început cariera în anii 90 la Cerbul de Aur, coordonând departamentul de artişti internaţionali. A locuit 10 ani peste hotare, unde l-a întâlnit pe Guido Janssens, cu care în 2005 a pus bazele Emagic. Prin intermediul Emagic, ei au organizat mai multe concerte şi festivaluri, aducând în România peste 800 de artişti cunoscuţi la nivel internaţional.

Mai puţin cunoscut publicului este Guido Janssens. Într-un interviu acordat în 2008 revistei Business Magazin, el vorbeşte despre cariera lui, cum a început ca solistul unei trupe în anii 70, apoi a fost criminolog în Belgia, iar astăzi este general manager al EMagic Entertainment. Promoter înfocat al evenimentelor live, anii '90 îi aduceau o carieră în industria muzicala internaţională şi primul său disc de platină.

Conform discuţiilor realizate de ZF, fee-ul Coldplay este cuprins între 3,5 şi 5 milioane de euro. Pe lângă acesta se adaugă cheltuielile de organizare, producţie, care pot să mai însemne încă pe atât.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO