Eveniment

"Academia de barbati" Tabu

17.09.2004, 00:00 31



Leo Burnett a inaugurat "Academia de barbati" Tabu, o campanie publicitara pentru cea mai non-conformista revista de femeie din Romania.



"Cu fiecare numar, revista Tabu pune la incercare flexibilitatea si deschiderea cititoarelor sale - spune Ema Prisca, Copywriter Leo Burnett - Asa ca cu Tabu orizontul ti se largeste. Devii mai exigenta. Ce se intampla cu cei de langa tine in acest timp, mai precis cu partenerul de viata? Nu are decat o sansa: sa tina pasul cu tine. Asa am ajuns la "Barbatii se straduiesc mai mult de cand noi citim Tabu", gand care sta in spatele noii campanii de imagine".



Pentru a ilustra aceasta idee in comunicarea TV, Leo Burnett a inventat "scoala de barbati" - lacas care are menirea de a-i ajuta pe partenerii cititoarelor Tabu sa inteleaga si sa asimileze notiuni de baza ale universului feminin. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24