Eveniment

Ziarul Financiar a ajuns ieri în mâinile a 150.000 de persoane din mediul de business

Ziarul Financiar a arătat în ediţia de ieri importanţa pentru economie a clasei de business. galerie foto

Ziarul Financiar a arătat în ediţia de ieri importanţa pentru economie a clasei de business. galerie foto

Autor: Ioana Nita

16.09.2014, 00:07 654

„Ziarul Financiar a încercat prin această acţiune să îi dea încredere clasei de business, să-i arate că este o forţă care poate schimba România. Câteva sute de mii de oameni intră azi la ora 9 dimineaţa pe porţile unei clădiri moderne de birouri. Pentru oricare dintre economiile occidentale acesta este un fapt aparent normal pentru că acolo 90% din populaţie este urbană şi businessul are o istorie de sute de ani. În România însă până acum 15 ani să lucrezi într-o clădire de birouri «occiden­tală», în open-space-uri, pentru o multina­ţională, era un vis. Iar azi aproape câteva sute de mii de angajaţi tineri care lucrează pentru bănci, retaileri, companii de medicamente şi pentru firme de jocuri intră relaxaţi pe uşile unor clădiri la care părinţii lor şi cei care aveau 20 de ani în 1989 doar visau să ajungă să lucreze“, a declarat Sorin Pâslaru, redactorul-şef al Ziarului Financiar.

Prin acest proiect, Ziarul Financiar i-a arătat generaţiei care „învârte“ astăzi motoa­rele economiei româneşti că are nevoie de o platformă unde să îşi exprime părerile, nemulţumirile, obiectivele şi reali­zările şi de unde să se alimenteze cu infor­maţiile de care are nevoie pentru a creşte.

Generaţia care susţine în prezent economia ţării este formată pe de-o parte din persoanele de 30-40 de ani care s-au angajat în companii private pe baza unui CV şi care au salarii de peste 1.000 de euro net pe lună, iar pe de altă parte de cei care şi-au clădit ca antreprenori propria afacere. În ediţia specială din 15 septembrie 2014, ZF a arătat de asemenea importanţa mediului de business pentru dezvoltarea României şi a prezentat în detaliu ce a pregătit pentru sezonul 2014/2015 – anuare, suplimente, conferinţe şi dezbateri live.

Acţiunea ZF a însemnat o muncă de pre­gătire de două luni în care a fost im­pli-cată o echipă de peste 50 de persoane din Mediafax Group – vânzări, marketing, distribuţie,  care a pus la punct toate detaliile proiectului.

„A fost un proiect prin care am vrut să ajungem la toţi cei din mediul de business şi prin care să susţinem presa de business. Vrem să realizăm în continuare proiecte deosebite prin intermediul cărora să venim în întâmpinarea nevoilor cititorilor noştri“ a punctat Nicoleta Nedea, Publisher Business Press în cadrul Mediafax Group.

Cele 150.000 de exemplare ale ediţiei ZF din 15 septembrie 2014 au fost realizate în patru tipografii, iar procesul de distribuţie a început încă de duminică seară de la ora 20 şi s-a încheiat la ora 3 dimineaţa. Astfel, ieri dimineaţă la ora 9 toţi angajaţii din cele 200 de clădiri de birouri au primit ediţia specială a Ziarului Financiar.  Pentru ca acest lucru să fie posibil, echipa Mediafax Group a cola­borat cu toţi administratorii centrelor de business şi cu firmele locatare. 

„Tinerii sunt mai relaxaţi, îmbrăcaţi casual la birou. Nu mai este presiunea de acum 15 ani. În România acum 15-16 ani când s-a lansat ZF erau doar 2-3 clădiri de birouri în Bucureşti, iar astăzi sunt sute de clădiri moderne care simbolizează trecerea României la capitalism. Este o mare diferenţă între cei care intră astăzi pe uşile ministerelor şi chiar cum arată ministerele şi cei pe care i-am văzut de dimineaţă - tinerii în jur de 30-40 de ani angajaţi în companii multinaţionale, dar şi româneşti. Inclusiv spaţiile acestea de birouri dau o altă atmosferă muncii de birou şi dau un suflu de modernitate de care România are nevoie. Şi avem nevoie ca această clasă să se extindă de la 200.000 la 2 milioane de oameni care să fie plătiţi peste medie, care ştiu o limbă străină şi să lucreze pe calculator şi care sunt cititori ai Ziarului Financiar“, a spus Sorin Pâslaru. 

Proiectul ZF – ediţia specială tipărită în 150.000 de exemplare a fost realizat cu sprijinul Telekom România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO