Media & Advertising

Effie Romania si-a ales juriul

25.02.2005, 00:00 60

Festivalul de publicitate Effie Romania si-a ales membrii juriului. este prezidat de Mihai Ghyka (Marketing Director Interbrew si presedinte IAA Romania) si este format din: Alexandra Gatej - HPC Business Unit Director Unilever, Aneta Bogdan - Managing Partner Brandient, Bianca Bourbon - Marketing Manager NCBs Coca-Cola, Christoph Blattler - Marketing Director BAT, Cristofor Iosub - Client Service Director 141, Dan Petre - General Manager D&D Research, Daniel Gavrila - Client Services Director Lowe & Partners, Dirk Boventer - Marketing Director JTI, Elena Livinti - Brand Communication Director Leo Burnett & Target, Eusediu Margasoiu - Marketing Manager Quadrant Amroq Beverages, Ioana Manea - Strategic Planning Director Scala Thompson, Ionut Mosteanu - Marketing Specialist Western Union, Maria Tudor - Managing Director Zenith Media, Peter Jansen - General Manager Sanoma Hearst, Petrisor Obae - Senior Editor Capital, Radu Ghelesel, Client Services Director Grey Worldwide Romania, Rick Kendall - Vice-President AMA - EFFIE NY, Robert Chandler - Client Service Director McCann Erickson, Robert Zanescu - Marketing Director Raiffeisen Bank, Roxana Stan - Senior Brand Manager P&G, Sorin Vulpe - Senior Editor Catavencu, Volodymyr Semenikhin - Marketing Director Kraft Foods Romania, Cristina Vulpe - redactor-sef Media & Advertising. Procesul de jurizare, desfasurat in doua etape, urmeaza pas cu pas procedurile standardizate de operare internationale ale EFFIE. In Etapa I fiecare intrare este examinata de catre juriu si evaluata din punctul de vedere al succesului in atingerea obiectivelor specifice de marketing. Se evalueaza "brief-urile de eficienta" subscrise de catre participanti, fara comparatie intre ele si fara a fi insotite de materialele de creatie si se acorda scoruri individuale. Comitetul de jurizare stabileste short list-ul lucrarilor care vor trece in Etapa a II-a. In cadrul Etapei a II-a se evalueaza campaniile finaliste si se introduc materialele de creatie. Juriul evalueaza si puncteaza fiecare campanie, atat din punctul de vedere al brief-ului de eficienta, cat si al executiei creative. Scorul final obtinut de fiecare campanie reprezinta o medie a scorurilor obtinute pentru brief-ul de eficienta si pentru executiile creative, intr-un raport de 2:1. EFFIE este singurul festival de masurare a eficientei in publicitatea romaneasca. Evenimentul este structurat in trei etape: in prima etapa are loc inscrierea in concurs a lucrarilor (21 ianuarie - 7 martie), a doua etapa consta in jurizarea campaniilor inscrise (22-23 martie) iar cea de a treia etapa incheie festivalul cu Gala de decernare a premiilor EFFIE (25 martie 2005, J. W. Marriott Grand Hotel). Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels