Profesii

Tudor David, un director care a lucrat la FrieslandCampina şi la Emerson se ocupă de strategia de marketing a Farmec Cluj

Tudor David, Farmec Cluj: Prezenţa constantă a Farmec la cele mai importante târguri reprezintă o continuare firească a eforturilor noastre de a promova produse cosmetice fabricate în România

Tudor David, Farmec Cluj: Prezenţa constantă a Farmec la cele mai importante târguri reprezintă o continuare firească a eforturilor noastre de a promova produse cosmetice fabricate în România

Autor: Cristina Roşca

26.04.2019, 00:05 423

Executivul român Tudor David se ocupă de strategia de marketing a producătorului de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca din poziţia de director de marketing. El o înlocuieşte pe Ioana Borza care ocupă o poziţie similară în cadrul companiei Teraplast cu sediul în acelaşi judeţ şi activă în domeniul materialelor de construcţii.

Înainte de a se alătura Farmec anul trecut, Tudor David a lucrat pentru producătorul de lactate FrieslandCampina în poziţia de brand şi media manager pentru brandurile Milli şi Dots. El a mai lucrat pentru grupul american Emerson, activ în România pe piaţa producţiei de componente auto. Tudor David a fost timp de patru ani, până în 2015, team leader şi EMEA product marketing manager. Apoi el s-a mutat la Regal Beloit Corporation, companie activă în acelaşi domeniu cu Emerson.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO