ZF Live

ZF Live. Alexandra Stancu, employer branding coordinator, Catalyst: Din cei mai doriţi 100 angajatori din România, 30-31 sunt companii din tehnologie. Factorul de siguranţă a locului de muncă a început să atârne mai greu

Alexandra Stancu: Ne uităm şi noi la comportamentul candidaţilor şi vedem că nu contează doar cu cât pot să remunereze un potenţial candidat, ci contează şi mediul de lucru, contează şi planul de carieră pe care poţi să-l oferi unui potenţial candidat, unui viitor angajat.

Alexandra Stancu: Ne uităm şi noi la comportamentul candidaţilor şi vedem că nu contează doar cu cât pot să remunereze un potenţial candidat, ci contează şi mediul de lucru, contează şi planul de carieră pe care poţi să-l oferi unui potenţial candidat, unui viitor angajat.

Autor: Ramona Cornea

20.05.2024, 18:30 377

„Partea de stabilitate a locului de muncă a crescut destul de mult. Sunt foarte mulţi candidaţi mult mai atenţi atunci când se uită la un potenţial nou angajator, se uită să vadă cât de stabilă este compania respectivă.”

Un număr de 30 de companii din „Top 100 cei mai doriţi angajatori”, o cercetare realizată de compania de consultanţă în resurse umane Catalyst Solutions, sunt companii din tehn­ologie, susţine Alexandra Stancu, employer branding coordinator în cadrul Catalyst. 

„Dacă e să ne uităm la top 100, cred că în jur de 30-31 de companii sunt din tehnologie. Ne este şi nouă din ce în ce mai greu să le încadrăm la industria în care activează. De exemplu, Bosch România, la bază este o companie de inginerie, dar în Timişoara ei au un centru de servicii care deserveşte toată organizaţia la nivel global”, a spus ea în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Un factor care face o companie să fie văzută ca un angajator atractiv este şi stabilitatea pe care le-o oferă angajaţilor săi, susţine reprezentanta Catalyst. 

„Partea de stabilitate a locului de muncă a crescut destul de mult şi atunci sunt foarte mulţi candidaţi care sunt mult mai atenţi atunci când se uită la un potenţial nou angajator, se uită să vadă cât de stabilă este compania respectivă. Oamenii sunt mult mai reticenţi în a-şi schimba locul de muncă pentru că trăim totuşi o perioadă destul de incertă pe foarte multe planuri. Sunt companii care au anunţat restrângerea activităţii, sunt companii care poate sunt mult mai reticente în a investi în dezvoltarea angajaţilor, cât şi în extindere. Astfel, în procesul acesta de decizie de schimbare a locului de muncă sau de căutare începe să atârne mult mai greu şi factorul de siguranţă a locului de muncă.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro