Special

Educaţie, stil de viaţă şi welness. Oamenii lucrează la dezvoltarea lor. Atelierele şi cursurile de educaţie parentală, antreprenoriat sau pictură încep să fie din ce în ce mai căutate

Educaţie, stil de viaţă şi welness. Oamenii lucrează...

Autor: Georgiana Mihalache

20.06.2022, 10:30 166

Modelul de lucru hibrid postpandemie şi nevoia constantă a oamenilor de a descoperi noi abilităţi au crescut cererea din piaţa atelierelor şi a cursurilor de dezvoltare personală, de la cele de antreprenoriat la parenting sau ateliere creative.

„Am testat ateliere cu diverse tematici de interes pentru adulţi, cum ar fi educaţia parentală, antreprenoriat sau pictură. Urmează să aducem ateliere mai complexe în zona de dezvoltare personală, educaţie financiară, ecommerce & IT, dar şi optiuni centrate pe hobby-uri, cum ar fi gastronomia, ateliere pentru realizarea aranjamentelor florale, design interior“, a spus Florin Ciolănel, acţionar la Atelierele Online, o platformă de tip marketplace 100% românească, proiect care pune în legătură traineri şi profesori pe de o parte şi copii şi părinţi de cealaltă parte.

Pornit iniţial ca un business dedicat copiilor, cererea din piaţă pentru cursuri dedicate adulţilor a dus Ateliere le Online spre o nouă nişă de piaţă. Acţionarul companiei spune că este în discuţii cu mai multe companii pentru a dezvolta cu angajaţii acestora ateliere corporate, atât online, cât şi offline.

„Cererea există, observăm un trend de creştere de la lună la lună în ceea ce priveşte atelierele pentru adulţi. De menţionat este faptul că există dorinţă nu doar din partea angajaţilor din companii, cât şi din partea părinţilor care au deja copiii înscrişi la ateliere. Ne gândim, pe termen lung, la organizarea unor ateliere mixte, între părinţi şi copii“, a mai spus Florin Ciolănel.

Pentru că este un serviciu nou lansat în portofoliul Ateliere Online, cursurile pentru angajaţi reprezintă un procent mic din business, însă acţionarul companiei vrea să crească această zonă până la sfârşitul lui 2022 pentru că există cerere.

Mişcările din piaţa muncii, cu angajaţi care schimbă joburile rapid, îi determină pe angajatori să se gândească la noi metode de a limita fluctuaţia de personal. În plus, un angajat cu probleme de sănătate, fizice sau emoţionale, înseamnă bani pierduţi pentru companii. De la atenţia pentru sănătatea fizică, accentul se mută în prezent pe partea emoţională.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels