Special

Pagina verde. Andrei Popescu, Freshful by eMAG: Am replicat în online un model de vânzare accelerată din offline. În iunie, am diminuat risipa alimentară cu 60%

Pagina verde. Andrei Popescu, Freshful by eMAG: Am...

Autor: Alexandra Matei

27.07.2022, 00:06 451

În prezent, circa 15% din totalul comenzilor înregistrate conţin cel puţin un produs din secţiunea Save me În această secţiune sunt listate produse alimentare din toate categoriile, însă cele mai căutate rămân fructele, legumele, mezelurile şi lactatele Într-o zi, în Save me sunt listate între 60 şi 100 de produse.

Freshful by eMAG, hipermarketul online dezvoltat de eMAG, liderul retailului online local, a introdus în urmă cu o lună şi jumătate iniţiativa Save me, prin care pune la dispoziţia clienţilor produse alimentare cu termen de valabilitate mic şi foarte aproape de data de expirare, la un preţ cu discount de până la 50%.

Obiectivul principal al aces­tei iniţiative este redu­cerea risipei alimentare cu 60%, rezultat pe care Save me l-a înregistrat după prima lună completă de funcţionare, po­trivit lui Andrei Popescu, di­rector general al Freshful by eMAG. „Save me este cel mai nou concept lansat pentru clienţii Freshful, l-am lansat la final de mai. Prin Save me, produsele aflate încă în termenul de valabilitate, dar foarte aproape de data de expirare, primesc un discount de până la 50%. Noi, practic, am replicat în mediul online un model de vânzare acce­lerată, care este bine cunoscut în offline. Noi vrem să nu mai aruncăm nimic, doar că acest lucru pare că tinde spre perfecţiune, or, ea nu poate fi atinsă întotdeauna. Un target real este să diminuăm risipa alimentară cu 60%“, a declarat pentru ZF Andrei Popescu, director general al Freshful by eMAG.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO