ZF 24

Cu trei magazine, Peek & Cloppenburg are vânzări de 158 mil. lei, plus 26%

În magazinele Peek & Cloppenburg lucrează 124 de oameni, care i-au adus retailerului un profit net de peste 150.000 de lei fiecare. Mediafax Foto

În magazinele Peek & Cloppenburg lucrează 124 de oameni, care i-au adus retailerului un profit net de peste 150.000 de lei fiecare. Mediafax Foto

Autor: Corina Mirea

17.05.2015, 17:32 1059

Retailerul german Peek & Cloppenburg a vân­dut anul trecut haine, încălţăminte şi accesorii de aproape 158 de milioane de lei  (în jur de 35 mil. euro) în România, potrivit datelor de la Re­gis­trul Comerţului, în creştere cu 26% faţă de anul precedent.

Compania deţine în România trei magazine (în Bucureşti şi Constanţa), ceea ce înseamnă că ro­mânii au lăsat la casele de marcat ale PeeK & Cloppenburg mai mult de 52 de milioane de lei (12 mil. euro) în fiecare dintre punctele de vân­zare ale retailerului. Peek & Cloppenburg este unul dintre bran­du­rile de fashion din România cu cele mai mari încasări pe magazin.

În general, magazinele de pe plan local ale ger­manilor au format de dimensiuni mari, sunt con­struite pe mai multe etaje, iar preţurile produ­se­lor sunt medii spre mari, pe rafturile acestora fiind amplasate piese vestimentare sau accesorii de la branduri precum Hugo Boss, Emporio Armani, Escada, Guess sau Calvin Klein.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO