Grupul suedez H&M caută şi negociază de mai bine de un an preluarea în chirie a unui spaţiu pe Calea Victoriei pentru deschiderea unui magazin sub brandul COS, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie.
COS este al doilea cel mai important brand pentru grupul suedez după cifra de afaceri şi numărul de magazine deschise, după cel fanion care dă şi numele întregului grup.
Suedezii sunt prezenţi pe piaţa locală cu brandul H&M din primăvara lui 2011 şi de mai bine de un an caută spaţiu stradal pentru aducerea brandului numărul doi, însă nu găsesc suprafaţa căutată, de peste 400 mp, potrivit datelor ZF. Ei au intensificat căutările în ultima perioadă, dorind să deschidă prima unitate COS pe Calea Victoriei. Aceasta este politica internă a grupului pentru acest brand, respectiv primul magazin trebuie deschis într-un spaţiu stradal, iar suedezii au decis că singura arteră potrivită ar fi Calea Victoriei. Ulterior, brandul urmează a se extinde şi în centre comerciale, cum este cazul Băneasa Shopping City, unul dintre cele mai performante malluri din România după încasări. Situat în zona de nord a Capitalei, zonă locuită de românii cu venituri peste medie, mallul antreprenorilor Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte s-a poziţionat pe segmentul superior al pieţei, atrăgând mai multe branduri pentru clienţii target ai zonei, precum Armani Jeans sau Michael Kors.