ZF 24

Marian Şeitan, Mediapost Hit Mail: Am avut scăderi de 20-50% pe cea mai mare parte a liniilor noastre de business. Întrebarea e cât de repede vom ajunge la volumul de business de dinainte de criză sau aproape de acesta

Marian Şeitan, fondator şi director general Mediapost Hit Mail: Cea mai mare provocare (în acest an – n. red.) va fi nivelul cererii de servicii de marketing relaţional şi digital, care are legătură cu bugetele pe care marile companii le vor aloca pentru promovare.

Marian Şeitan, fondator şi director general Mediapost Hit Mail: Cea mai mare provocare (în acest an – n. red.) va fi nivelul cererii de servicii de marketing relaţional şi digital, care are legătură cu bugetele pe care marile companii le vor aloca pentru promovare.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

12.06.2020, 16:40 945

♦ Printre clienţii companiei se numără Auchan, Carrefour, Raiffeisen, FashionUp, Avon sau Alo Shop.

Grupul de marketing direct Mediapost Hit Mail, controlat de o filială a Poştei Franceze, a înregistrat scăderi cuprinse între 20 şi 50% ale veniturilor în ultimele luni, din cauza restricţiilor impuse de pandemie.

„Unele linii de business ale noastre, precum logistica de e-commerce sau proiectele de marketing automation, au prins avânt în această perioadă, în timp ce distribuţia de pliante s-a oprit total, reîncepând abia în 15 mai. Cea mai mare parte a liniilor noastre de business, marketing relaţional multicanal (call-center, email, SMS), promoţiile de consumatori, cluburile de fide­lizare, marketingul digital, geomarketingul au avut scăderi de 20-50%, ceea ce ne-a debalansat bugetul de venituri şi cheltuieli pe termen scurt, însă nu într-un mod tragic”, spune Marian Şeitan, fondatorul şi directorul general  al Mediapost Hit Mail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO