ZF 24

Veniturile în lei ale UPC au crescut cu 10% în trim. 3 la 159 mil. lei

Robert Redeleanu, CEO al UPC

Robert Redeleanu, CEO al UPC

06.11.2015, 12:45 106

Compania de cablu UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecom, a înregistrat în al treilea trimestru venituri de 159 mil. lei, în creştere cu 9,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, pe fondul creşterii numărului de clienţi pe toate segmentele de business.

“Veniturile nete ale UPC România au crescut şi ele în T3, excluzând fluctuaţiile de curs valutar, care afectează negativ veniturile în dolari: în lei, creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de aproape 10%: peste 159 milioane lei în T3 2015 faţă de 145 milioane lei în T3 2014”, au precizat reprezentanţii operatorului. UPC are cea mai mare parte a tarifelor exprimate în lei.

Veniturile UPC România au scăzut cu 10% în primele nouă luni, de la 130,5 milioane de dolari în urmă cu un an la 117,7 milioane de dolari, în urma întăririi puternice a monedei americane. În trimestrul al treilea, veniturile UPC România au coborât cu 8%, de la 43,5 milioane de dolari la 40 de milioane de dolari, conform Mediafax.

UPC, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu, a înregistrat creşteri în linie pe toate segmentele de business în al treilea trimestru din acest an, iar numărul total de abonamente a depăşit pentru prima oară nivelul de 2 milioane.

La finele lunii septembrie compania avea: 870.900 de clienţi pe cablu TV, o creştere de 2,2% faţă de anul precedent; 370.600 de clienţi pe telefonie fixă, cu 19% mai mulţi faţă de septembrie 2014; 471.000 de abonaţi la internet, cu 12% mai mulţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut; 326.300 utilizatori ai platformei de televiziune prin satelit Focus Sat, un avans de 6,7% faţă de anul precedent.

“Ne bucurăm că am avut o evoluţie pozitivă şi că am înregistrat creşteri pe toate segmentele. Investiţiile susţinute în extinderea şi modernizarea reţelei şi lansarea de noi servicii digitale superioare ne ajută să livram clienţilor UPC ceea ce îşi doresc, mixul ideal de conectivitate şi divertisment”, a declarat Robert Redeleanu, CEO al UPC România.

Ce au mai spus reprezentanţii UPC rezultatele din al treilea trimestru:

- “O contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are segmentul de internet. UPC a câştigat peste 50.000 de noi abonamente Fiber Power ceea ce reprezintă o creştere anuală de peste 12%”.

- “Mobilitatea în interiorul şi în afara casei este o prioritate pentru UPC pe zona de internet - peste 67% din clienţii de internet au Wi-Fi de la UPC. În 2014 am lansat UPC Wi-Free, asigurând astfel clienţilor de internet acces gratuit şi nelimitat la web în afara casei”.

- “Televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienţi la UPC, în T3 2015, UPC a atras 11.800 noi abonamente, baza crescând până la 580.400. Pe acest segment, creşterea anuală este de 8% (peste 43.000 noi abonamente). La sfârşitul lunii septembrie 2015, peste 30% din baza totală de televiziune digitală se bucură de TV HD.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels