ZF Live

ZF Live. Andrei Popescu, Freshful: În primul an de activitate, Freshful a ajuns la un număr total de 55.000 de clienţi unici, dintre care 60% sunt activi în fiecare lună

Autor: Miruna Diaconu

27.10.2022, 19:30 204

♦ În fiecare zi, platforma înregistrează circa 2.000 de comenzi, iar planurile companiei sunt ca anul viitor atât numărul de clienţi, cât şi cel de comenzi să fie duble.

Freshful a ajuns la un număr to­tal de 55.000 de clienţi unici la un an de activitate, dintre aceş­tia, circa 60% au devenit clienţi fideli şi comandă în fiecare lună produse de pe platforma online, spune Andrei Popescu, CEO Freshful by eMag, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Din estimările sale, Andrei Popescu pre­ci­zează că Freshful a ajuns în circa 7% din gospodăriile din Bucureşti şi Ilfov, unde a livrat peste 10 milioane de produse în acest an.

„Acei clienţi care au încercat serviciul, nu doar că ne recomandă, dar ne rămân loiali, mare par­te din clienţi comandă o dată pe săptămână. Noi ne-am propus să mergem pe ideea de cumpărături săptămâ­nale. Valoarea medie a unei comenzi este de 250 lei. Mai mult, la început, lumea este mai reticentă, nu comandă un coş mare, dar pe măsură ce aşteptarea lor este depăşită, revin şi cumpără mai mult“, spune Andrei Popescu.

Deşi în primă fază, clienţii Freshful erau early adopters, adică cei care încearcă tot ce este nou, acum platformă câştigă din ce în ce mai mulţi clienţi, având circa 4.500 de oameni noi care efectuează cel puţin o comandă pe lună. Nu­mărul clienţilor noi pe platformă a stagnat pe pe­rioada verii, când oamenii au fost plecaţi în concedii, dar odată cu venirea toamnei şi începerea şcolilor, tot mai mulţi oameni au început să comande de pe Freshful.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO