♦ „În cinci ani, vreau să ajungem cu brandul Kimor la o reţea de cel puţin 20 de unităţi în toată ţara.“
Cristian Ţepelea, un antreprenor care are o experienţă de circa 15 ani în sectorul bucătăriilor personalizate şi realizate la comandă şi care în ultimii ani a fost master francizat al brandului Ixina pe piaţa locală, spune că de la 1 ianuarie 2024 va renunţa la parteneriatul pe care îl are cu compania belgiană. El îşi va concentra atenţia pe dezvoltarea propriului brand, Kimor.
„Atunci când am început colaborarea cu Ixina, liderul pieţei de profil din Franţa şi Belgia, a trebuit să adaptăm oferta la piaţa din România. O să renunţăm la colaborarea cu ei începând cu 1 ianuarie 2024 şi venim cu brandul propriu Kimor, tocmai în ideea de a avea un model de business potrivit pentru piaţa autohtonă. Ţara evoluează, avem creşteri la nivel macro, iar clientul îşi doreşte un proiect frumos, dar e foarte atent la preţ“, a spus Cristian Ţepelea în cadrul emisiunii de business ZF Live. El este proprietar al KUXA Studio & master franchisee, Ixina România.
În prezent, în România sunt patru magazine Ixina, două deschise direct de antreprenorul român şi două operate în sistem de franciză de alţi parteneri. În plus, cu brandul propriu Kuxa el mai are alte patru unităţi. Tot grupul ajunge la afaceri de circa 10 milioane de euro pe an, a precizat el în cadrul ZF Live.
„Vrem să ajungem cu brandul Kimore (More for your kitchen) la o reţea de cel puţin 20 de unităţi în toată ţara în cinci ani.“