ZF Live

ZF Live. Liviu Gheorghe şi Răzvan Stoenescu, Asociaţia Winelover România: România nu există în primele opt-zece opţiuni de vinuri în străinătate. În meniurile din restaurantele din afară, vinurile româneşti sunt ceva exotic

Răzvan Stoenescu, preşedinte, Winelover România

Răzvan Stoenescu, preşedinte, Winelover România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

15.02.2024, 17:30 101

România este al treisprezecelea producător de vin la mondial de vin, dar nu se clasează nici măcar în top 30 exportatori.

Cramele româneşti încep să mizeze pe export, mai ales că pandemia a închis unul dintre cele mai importante canale şi anume HoReCa. Pe de altă parte, vinurile din România nu există în topul preferinţelor consuma­torilor la nivel internaţional, aşa cum este cazul vinurilor franţu­zeşti, italiene sau spaniole – au spus Liviu Gheorghe, vicepreşe­dinte al Winelover România şi Răzvan Stoenescu, preşedinte al Winelover România, asociaţie care îşi propune să promoveze vinurile româneşti de calitate.

„Pandemia a venit cu o multi­tudine de lucruri rele, dar a venit şi cu câteva lucruri bune sau obligaţii. Dispărând canalul HoReCa din cauza măsurilor de dis­tan­ţare socială, a împins cra­mele să se orienteze şi spre alte canale de vânzare“, a spus Liviu Gheorghe, vicepreşedinte al Winelover România, asociaţie care are circa 30 de membri în pre­zent, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO