ZF Live

ZF Live. Mădălina Corciu, PR & CSR manager, Humana People to People România. Generaţiile tinere, Millennials şi GenZ, sunt înclinate către haine second-hand

ZF Live. Mădălina Corciu, PR & CSR manager, Humana...

Consumatorii, pe de-o parte, vor să aibă un impact din ce în ce mai mic asupra mediului şi, pe de altă parte, găsesc în magazinele second-hand chiar produse de brand, dar la un preţ mai mic Un consumator european aruncă, în medie, 11 kilograme de deşeuri textile şi poartă o haină, în medie, de şapte ori, după care o aruncă.

Mădălina Corciu, PR & CSR manager la Humana People to People România, spune că tot mai mulţi clienţi, în special cei din generaţiile tinere - Millennials şi GenZ -, sunt înclinaţi către moda sustenabilă şi, respectiv, către magazinele second hand, în care hainele sunt refolosite.

În prezent, un client din patru este conştient de faptul că industria textilă poluează şi alege să cumpere haine second hand din motive etice, care ţin de grija pentru mediu.

„Sunt din ce în ce mai mulţi consumatori care aleg hainele second hand pentru că sunt conştienţi de impactul industriei textile asupra mediului. Am făcut un studiu printre clienţii noştri care arată că un client din patru este conştient de faptul că industria textilă poluează. Ei sunt înclinaţi către second hand din motive etice, în special generaţiile tinere – Millennials şi GenZ. Ei găsesc în magazinele second-hand piese vintage, produse de brand ca Chanel şi Dior, dar şi produse sportive. Consumatorii, pe de-o parte, vor să aibă un impact din ce în ce mai mic asupra mediului şi, pe de altă parte, găsesc produse de înaltă calitate, dar la un buget pe care să şi-l poată permite“, a spus Mădălina Corciu în timpul emisiunii online de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO