Business Hi-Tech

Bilanţ Black Friday 2016. Cei mai mari cinci jucători electro-IT din online au avut vânzări de peste 361 mil. lei

La eMAG, valoarea medie a coşului de cumpărături s-a situat la 850 de lei

La eMAG, valoarea medie a coşului de cumpărături s-a situat la 850 de lei

Autor: Ioana Nita

24.11.2016, 00:08 1080

Circa 80% din vânzări au fost generate într-o singură zi de eMag, cel mai mare retailer online local.

Cei mai mari cinci jucători de pe piaţa online de electro-IT care au organizat campanii de reduceri de Black Friday – eMag.ro, cel.ro, evoMag.ro, pcgarage.ro şi f64.ro – au înregistrat vânzări agregate în valoare de 361,4 milioane de lei, peste 80% dintre acestea fiind generate de eMag.ro, cel mai mare magazin online de pe plan local.

Acesta a organizat campania de Black Friday într-o singură zi, 18 noiembrie, în timp ce restul jucătorilor au avut perioade mai extinse de promoţii. 

Cel.ro, al doilea cel mai mare retailer electro-IT online din România, cu afaceri anuale de 40 milioane de euro, a organizat campanii de reduceri în două perioade – 11-14 noiembrie şi 18-21 noiembrie, vân­zările cumulate ridicându-se la 34 milioane de lei, conform datelor furnizate ieri de retailer.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO