Companiile trebuie să privească digitalizarea ca pe o revoluţie, nu ca pe o transformare, în condiţiile în care ritmul de dezvoltare al noilor tehnologii este tot mai alert, organizaţiile avand nevoie de flexibilitate pentru a rămane în business, consideră Jonathan Becher, directorul de strategie digitală din cadrul companiei germane SAP, unul dintre cei mai mari producători de soluţii software de business din lume.
"Nu vă mai gandiţi la o transformare digitală, ci la o revoluţie. O transformare se realizează într-un mod structurat şi organizat şi este un lucru planificat - ştii ce se va întampla. În lumea digitală însă lucrurile nu se întamplă într-un mod organizat - nu există întotdeauna un plan. Pentru că este de fapt o revoluţie, lucrurile nu se întamplă într-un moment ales, ci atunci cand te aştepţi mai puţin. Nu trebuie să plănuieşti, ci să începi să te schimbi."
Companiile trebuie să pornească de la schimbarea mentalităţii organizaţiei astfel încat să fie flexibile şi să se adapteze rapid şi cu uşurinţă transformărilor din industria în care activează.