Sediul din Bucureşti al Electronic Arts (EA) a ajuns al treilea ca mărime, după sediul central din California şi Canada, şi are 1.500 de angajaţi.
„România are potenţial pentru a-şi dezvolta industria de gaming, însă lipseşte înţelegerea şi maturitatea pieţei, precum şi educaţia în zona de intersecţie a competenţelor tehnice şi creative“, a spus la ZF Live Răzvan Sighinaş, Senior Test Director CDS, Eelectronic Arts Romania.
„E foarte important de spus că industria de gaming, care în acest moment nu este foarte bine cunoscută şi foarte bine înţeleasă în România, necesită atât un bagaj de competenţe tehnice extrem de bogat, cât şi un bagaj de competenţe creative extrem de bogat. Acesta este specificul nostru. Este foarte greu să existe astfel de resurse în afara companiilor, pentru că în momentul de faţă, în continuare în România lipseşte infrastructura academică necesară construcţiei acestor profiluri.“ Vârsta medie a consumatorilor de jocuri produse de Electronic Arts este de 39 de ani pentru console şi PC şi 35 de ani pentru platformele mobile.
Potenţialul talentului din România este factorul care a determinat Electronic Arts să fie în acest moment atât de puternic implicat în România: „Centrul din România este al treilea, după sediul central al EA care este în California şi după studioul din Canada“.